Datuk Zahar Hashim bertukar kampong & turut berkampong

Thursday, December 25, 2008

Image Hosted by UploadHouse.com

Dalam pertemuan dengan mStar akhbar internet, beliau turut berkata “dengan penyertaan nya ke dalam PAS, pejabat Umno diPJ Selatan akan menjadi pejabat PAS mulai esok. Apabila pejabat itu akan berubah suasana nanti dan beroperasi semula akan ramai lagi di antara ketua ketua cawangan akan berpailng arah, katnya.


Keresahan pimpinan Umno yg menggantung keahliannya baru baru ini, antaranya berikutan dengan pendedahan beliau berkenaan penyelewengan tatacara pembelian Eurocopter yg tidak mengikut prosesdur yg ditetapkan. Rasa kurang senang beliau semakin memuncak sejak mei lalu dengan perubahan keadaan politik Umno di Selangor.


“Secara terus terang, saya tidak menghormati pimpinan tertinggi dalam Umno, yg banyak keputusan dibuat tidak mengambil kira keperluan kehendak rakyat Melayu khusus nya” tambah beliau.


Ustaz Nasharuddin Mat Isa akan bersama sama Datuk Zahar nanti berada di Terengganu yg bakal menyertai kancah pilihanraya kecil januari ini dan turut membawa Datuk Zahar ke masjid Rusila serta bertemu tuan Presiden PAS Tuan Guru Haji Hadi nanti.

- matjejakrasul/ref BuletinOnline