Pelbagai pekara telah menimpa umat Islam

Sunday, April 5, 2009

Dunia Akhir Zaman, Suatu tanda bahawa kemunculan pejuang Islam semakin ramai dan bertambah setiap detik tanpa ble disekat dg apa cara sekali pun walau pun berlaku persoalan yg kita bacakan sebelum ini, ini jga tanda2 bagai mana gerun nya al kafirun kpda kenyataan bahawa kemunculan generasi pengamal Al Quran & Sunnah sedang berlaku di setiap ceruk rantau di seluruh dunia, Bagaimana Allah SWT menyerlahkan segala keburukan sistem barat, bagaimana rakusnya para pemimpin yg menguasai bumi d mana sahaja,


bagai mana segala yg haram telah d trelanjangkan Allah SWT, Bagaimana belakunya penindasan dan kezaliman kpd umat islam, ejadian murtad yg berleluasa nauzubillahiminh zalik semoga kita telindung dr bencana akidah ini, dan banyak lg yg berlaku dimuka bumi ini yg sebelum ini kita tidak ketahui. Ini lah Ujian akhir zaman utk m=ewujudkan para pejuang dan pemimpin islam yg benar benar mengamalkan islam sebagai cara hidup, tanpa kita sedari kita sebenarnya ditapis Allah SWT.

Begtu ramai yg murtad Allah gantikan dgn Muaallaf yg benar benar memperjuangkan islam, berapa ramai yg Syahid di gfantikan dgn manusia yg taat kpd Nya yg kian bertambah setiap detik tanpa ble disekat insyaallah. Berdoalah kita agar kita dan seluruh ahli keluarga kita tida terkeluar dari landasan para pejuang pilihan Allah SWT amiiin. Wallahu'alam bissawwab.

Mengapa?

Mengapa seseorang Yahudi dibolehkan menyimpan janggut untuk mengamalkan kepercayaannya...

Free Image Hosting

Free Image Hosting


...tetapi bila seorang Muslim berbuat demikian, dia dianggap ekstrim dan pengganas?

Mengapa kita terlalu percaya kepada akhbar...
.tetapi selalu persoalkan apa yang terkandung di dalam Al-Quranul Karim?





- by email, adr mafia