Keganasan Askar Siam di Wilayah Selatan

Sunday, May 9, 2010


Sudara Pengarang,

Ini ada satu lagi kejahatan yang dilakukan oleh Askar siam (thai) yang menyakiti hati kami orang2 melayu di Patani baru baru ini,..


mereka merogol dan terus bunuh seorang gadis Islam di Yala sebuah daerah di selatan Tahiland (Siam).

Dan pihak kami ada video itu tetapi tidak boleh di siarkan dalam web atau yang lain lagi jikalau sesiapa ingin kan tengok video itu sila hubungi pihak kami. Pihak kami akan terus hantar ke Email anda.

Dalam kejadian itu pihak pakar perubatan bahagian doktor siam terus membela Askar2 siam itu yang mengatakan bahawa mayat gadis itu tidak ada bukti menunjukan ianya di rogol sebelum di bunuh. Doktor itu mencuba berbohong dengan kata-kata yang manis.

Kalau tidak di rogol sebelum di bunuh dari mana kah video yang pihak kami dapat itu? sandiwara siam sudah banyak terbuka nyata sekali dan tidak lagi boleh di percayakan nya, bagi semua umat Islam. Di Patani jangan lagi lah terdaya dengan kata-kata pehak musuh kita itu (siam) kita semua sudah sedar apa yang mereka buat selama ini.

Perjuangan Islam Patani (gerela) tak akan berhenti di kalau Patani tak di bebaskan dan kepada semua rakyak Patani tolong lah menyokong perjuangan Islam Patani ( gerela) untuk terus berjuang walau nyawa tergadai mereka itu sangup.

Kepada semua pembaca Blog dan kesah kami ini tolong menyampaikan AL-fatihah kepada gadis melayu dan tiga orang lagi yang terbunuh bersama nya AL-fatihah.

dari…

Sriduka Jawisakti

p/s- maaf permitaan video itu di K.I.V. kan