Malaysia benarkan penghina al Quran buat konsert di KLCC

Wednesday, February 9, 2011


Inilah sikap Negara ku tercinta, rakyat berwajah apa diutamakan? Para pemerintah tersayang mengambil sikap ‘muka selamba’ memberi kebenaran kepada penghina Islam
Untuk membuat konsert di Kuala Lumpur. Itulah mentality pemimpin ku.

Mohsen Namjoo penyanyi yg berasal dari Iran yg melagukan lagu lagu nya dengan menghina al Quran. Sedangkan Negara nya Iran sendiri telah menghukum nya dengan perbuatan laknat itu, tetapi di 1Malaysia ianya disanjung,.. apa cerita?

Beliau bakal membuat pertunjukan di Kuala Lumpur pada 18 febuari ini di KLCC.
Dimaklumkan yg Namjoo ini pernah memohon maaf dengan perbuatan celaka nya itu, tetapi beliau menarikbalik nya semula malah tetap meneruskan dengan latgu lagu nya yg bercorak cabul, berbau sex, menghina agama Islam dan tidak sopan.

Inilah idola juak juak itu, untuk membuka ruang ‘ilmu’ kepada rakyat nya. Namjoo yg pernah di penjara dinegara nya kerana kedajalan itu kemudian nya di mertabatkan pula oleh ‘orang kita’.

Feisal Tehrani seorang penulis turut menyatakan kesal nya dengan pendekatan ini dan beliau menambahkan mengapa tiada media media tempatan yg mempertikaikan kedatangan penyanyi yg terang-terangan menghina Al-Quran dan mendendangkan lagu berunsur lucah serta tiada kesopanan. Media-media Malaysia sepatut nya sensitive dengan isi isu sebegini, kata nya kepada wartawan radioiran kelmarin.