Perempuan ini menampar 2 orang Polis sekali gus di Pontian

Wednesday, June 1, 2011


Se orang ibu bertindak kasar dan sanggup sekali gus menampar dua orang anggota Polis dalam kejadian sekatan jalanraya di Pontian Johor, kelmarin.

Ketua Polis Pontian, Superitenden Zahariman berkta “3 org anggota Polis dari Balai Polis Kayu Ara sedang membuat rondaan dikawasan terbabit dan mereka terserempak sebuah kereta yg dalam keadaan mencurigakan. Ketiga anggota Polis itu cuba menahan kereta tersebut.

Kereta itu yg dipandu oleh gadis berusia 19 tahun, bersama 4 orang rakan nya bertindak cuba memecut laju tetapi tindakan Polis lebih cepat dan Berjaya menahan nya.

Remaja 19 tahun itu dan rakan rakan nya tidak mahu menunjukan IC dan enggan keluar dari kereta setelah diarahkan beberapakali.

Lebihkurang 15 minit kemudian ahli ahli keluarga mereka tiba ditempat kejadian. Seorang perempuan 38 tahun yg juga merupakan ibu kepada gadis pemandu kereta tersebut mendekati anggota Polis lalu melemparkan kata kata kesat dan makihamun.

Sebelum anggota Polis itu menerangkan dengan lanjut pekara sebenar, secara tiba tiba wanita itu menampar dua orang anggota Polis. Walau bagaimana pun kedua dua anak beranak itu ditahan dan dibawa ke Balai Polis Daerah sementara menadapat perintah reman.- budakrompin teks s/harian31