Cara atasi masaalah buang bayi - versi orang amno

Saturday, July 23, 2011


Bila undang-undang manusia dianggap lebih sempurna dari hukum Allah. Maka berlakulah saranan ‘baik’ dari orang kuat kita Sharizat Jalil. Konon nya ni nak tiru kemajuan negara-negara kafir seperti US. Agar Negara turut kedepan juga.

Dikatakan nya untuk mengelak masalah pembuangan bayi dimerata rata, ialah dengan cara mengajar budak sekolah mata pelajaran sex. Duhai Sharizat... Di US tu mereka bukan nak elakkan zina. Mereka tidak melarang zina. Boleh berzina asalkan pandai guna kondom. Bukankah katanya malaysia ni negara islam. Zina tu hukumnya haram.. dosa besar. kenapa nak ikut negara kafir? Kenapa tak nak ikut undang-undang islam?

Yang kita semua kena lakukan ialah terapkan kepada setiap individu rakyat Negara ini dan para pelajar semua akan pentingnya ilmu agama. Pertekankan berkenaan hukum dan balasan di hari akhirat berkenaan dosa-dosa zina. Bukannya ajar budak-budak cara mengelakkan dari mengandung buat teknik itu buat teknik ini dah cara menggunakan kondom dengan betul. Sharizat weiii...ko pakai la tudung tu betul-betul dulu.

Ni la akibatnya bila manusia yang cetek ilmu agamanya ditugaskan sebagai pemerintah di sebuah negara islam... hidup umno...!!! - Putera Santubong/fb