Related Posts with Thumbnails

Archive

label

Menteri Luar Sweden Carl Bildt

Sweden akan menutup lima kedutaan nya diseluruh dunia penutupan ini dijangkakan bakal dilaksanakan pada tahun 2011, kedutaan Sweden itu ternasuk diBuenos Aires, Brussels, Hanoi, Kuala Lumpur dan Luanda.


SATU laporan stesen berita televisyen CNN yang mendedahkan laporan risikan bahawa Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak, telah meminta kerajaan Arab Saudi menyiasat jika ada sesetengah anggota keluarga dirajanya yang mungkin membantu membiaya ketua pembangkang,..


Hai nampaknya tak banyak beza… Parti Demokratik Mesir dengan satu lagi Parti kat Negara kita nii.


Seorang rakyat Jerman yg berketurunan Turki pergi ke balai Polis untuk minta perlindungan dari ‘gangguan’ isterinya...


Kebangkitan rakyat menular pula ke Mesir, setelah rakyat Tunisia berjaya menumbangkan presdiden nya Ben Ali dua minggu lepas. Mesir adalah sekutu terkuat Amerika.

Perangai Pelik di Tenang


Anda semua nampak tak apa yang pelik di Tenang. Walaupun yang bertanding di Tenang adalah gerombolan tapi kita melihat MCA bersungguh sungguh kempen di Tenang.


Amboi sejuk nya mata memandang. Sejuk perut ibu yang mengandung nya.Kalau dari segi luaran nya bila diperhatikan, cukup cantik penampilan yg ditonjolkan dan semoga begitulah 'praktikal' yg dihasilkan, insya Allah!

Hamba pun tidaklah mengatakan yg beliau ini berjaya untuk meraih sokongan yg baik, apatah lagi terlalu banyak rumah rumah yg berkibaran bendera biru. Felda katakan...
tapi bila direnung ianya cukup berbeza sekali dengan calun yg dihadapi. Kita saksikan:










href="http://1.bp.blogspot.com/_womOIOYsSxc/TT5vFCek8HI/AAAAAAAADTw/ua0sM2j60FM/s1600/180086_194057853945053_100000225194651_803884_5949050_n.jpg">

Rakyat Singapura tidak dibolehkan menggambarkan keburukan dan aspek-aspek negatif mengenai pemerintah republik itu, kata bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad, malam kelmarin ketika menjawab respons beberapa pembaca akhbar di negara jiran itu.

Sebenar nya memang sudah banyak pekara ini berbunyi. Baru baru ini si-peguam MCA Ng Kiam Nam pula menambahkan lagi kekecuhan yg ada. Tapi logiklah sebab depa ni orang kafir.


Tunisia adalah sebuah Negara Islam Afrika Utara yg menghadap laut tengah dan bersempadan dengan Libya, 40% dari nya adalah gurun sahara.


Geng geng Pas berarak pagi tadi kat Tenang, dalam keriuhan tadi terpandang jugak kat penyokong Amno terselit seorang dalam kumpulan Pas ni, nampak macam ulamak dah siyap dengan janggut lagi.

Mungkin juga beliau ni seorang rakan pada mereka ni, tapi nampak serius jer...kalah Muhyidin. Apa apa pun itu gelagat masing masing.

Lepas ni kita tra cari pula kes kes terpencil semasa kat sana. Pinjam gambar kat Bujang Senang, keh keh..


Seorang lelaki England ditangkap setelah dituduh membakar Al Qur'an serta berteriak-teriak menghina Islam, menurut kenyataan pihak polis.


Dewan Pemuda Pas Negeri memohon Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria mewartakan fatwa perbuatan Menteri Besar,...


Dikisahkan, bahawa di waktu Rasulullah s.a.w. sedang asyik bertawaf di Ka’bah, beliau mendengar seseorang lalu di hadapannya bertawaf, sambil berzikir: “Ya Karim! Ya Karim!”...


Baru baru ini Seorang ahli perniagaan Hong Kong telah membuat satu tawaran tender sebanyak 7.7 juta dolar Amerika untuk membeli kapal induk tentera laut England, HMS Invincible.


Wakil ibubapa Sekolah Menengah Sains Sabah, Bukit Padang yang berang dengan sikap Sekolah Terbaik di Sabah itu menangani krisis air yang semakin meruncing menyebabkan beliau memberi notis 14 hari...

Masjid Noor Jangpura New Delhi

Jabatan pembangunan perumahan India telah meruntuhkan sebuah masjid yg telah dibina sehingga membawa kepada rusuhan dengan pihak polis dan seramai 15 orang tercedara.


Sebuah Van yang diconteng kekata lucah dijumpai ditinggalkan di pekarangan Hab Islam Singapura (HIS) di Braddell Road petang semalam.

USS Enterprise
Kelmarin 13/1 diberitakan kapal-kapal perang Amerika dan Perancis sedang dalam perjalanan menuju perairan Lebanon. Lapur Fars News khamis lalu.

Inilah rahsia kejantanan saya


Inilah jantan sebenar.. he..he.. Ramjit Raghav, lelaki India berusia 94 tahun dinobatkan sebagai seorang ayah yg tertua didunia.


Satu maklumat terbaru dalam kes kematian Pemimpin Palestin Yasser Arafat, dikatakan bahwa Yasser Arafat telah diracun dengan talium dalam kandungan pada makanan atau minuman yang boleh membawa kesan kematian.

Bekas Penasihat Khusus Yasser Arafat, Bassam Abu Shareef mengatakan, penyelidikan yang dilakukan oleh ahli forensik England berkata bahwa pemimpin Palestin itu telah diracun dengan talium. Sebagaimana dalam lapuran IRNA semalam Selasa,11/1.
Abu Shareef mengatakan bahwa ia akan segera menyerahkan maklumat terbaru ini kepada pihak yang menangani pembunuhan Arafat.

Penasihat Arafat itu menuduh rejim Zionis Israel meracuni pemimpinnya melalui makanan atau air minum yang ia terima ketika Arafat dikepung di pejabat nya di Ramallah.
Arafat meninggal karena penyakit misteri di sebuah hospital Perancis pada 11 November 2004. – irib/mengejar cahaya


Akhirnya mengaku juga bekas bapak perdana menteri kita, Tun Mahathir akan kesilapan nya membiarkan Kampong Baru Kuala Lumpur terbiar begitu saja dengan tumbuh dan membangun sendiri sediri saja.

Pengemis Paling Hit di Internet


Kesah hidup seorang pengemis ini cukup menarik dan beliau di ‘kategorikan’ penampilan nya seumpama seorang pragawan.

Konsep Kenegaraan Bangsat 'Am No


SESUNGGUHNYA cahaya matahari yang memancar semenjak ribuan juta tahun yang silam, adalah sama dengan matahari yang memancarkan sinarnya kini dan demikianlah seterusnya.


Konflik antara Israel dan Palestin atau Arab-Israel sering diterjemahkan sebagai peperangan antara Muslim dan Yahudi...


Adeh… ni ada sedikit halwa mata kita, dan seandainya ingin melihat serta mendengar selanjutnya boleh disaksikan, silakan:

Blogger Paling Top Di Dunia


Beliau juga merupakan seorang penyanyi populer di dunia maya. Namanya disebut-sebut sebagai blogger paling top di dunia. Pemerintah China meletakkan Han Han sebagai "musuh" lain, di samping pemenang Novel Perdamaian 2010 Liu Xiaobo dan sebari dengan nama beberapa aktivis lainnya.

J-20 stealth jet fighter China's

Majalah Aviation Week yg berpusat di Amerika telah menyiarkan gambar sebuah kapalterbang perang milik China yg menjadi ‘rahsia’ dari pengetahuan dunia setakat ini. Gambar kapalterbang yg menjadi rahsia pertahanan China itu dirakam ketika sedang menluncur naik disebuah lapanganterbang khas di Chengdu China.
teks selanjutnya, klik tajuk


Bismillahirrahmanirrahim

Wa'tashimuu Bihablillaahi Jami'an wa La Tafarraquu


Saya dengan Aduka Taruna telah bersetuju untuk berdebat pada 30 Januari 2011 8.30 malam di UREKA MSK atas tajuk "Perpecahan akibat UG dari kebodohan Hadi Awang". Tajuk ini saya ingat sepuluh kali tukar kerana Aduka tak buat persiapan.


Diantara sukatan pelajaran pendidikan seks kelas 3 di Negara China, ialah memberikan kesempatan kepada murid laki-laki dan perempuan melihat bilik mandi dari lawan jenis mereka. Bagi murid lelaki dibawa meninjau bilik mandi kaum perempuan dan begitulah sebaliknya, dan guru-guru di China memberikan bimbingan dan penerangan.

Murid kelas 3 di sebuah SD di daerah Chaoyang, Beijing, menerima pendidikan seks pertama mereka dengan melakukan lawatan ke toilet. "Memberikan kesempatan untuk melihat toilet lawan jenis adalah salah satu cara pendidikan seks dan memahamkan posisi mereka," ujar guru Hou Wenjun.

Hou percaya jika pendidikan dimulai dari rasa ingin tahu. "Dengan melakukan kunjungan ke bilik mandi memberikan kesempatan kepada anak-anak untuk melihat perbezaanya," jelasnya, lagi. Salah satu bahagian kurikulum mulai dari kelas 1 hingga kelas 6 adalah pendidikan seks dimulai degan subjek mengenai masalah kesuburan.

Sumber: PTI/trib



Muammar Ghaddafi presiden Libya ini kekadang pening juga bila kita memikirkan nya.
Depa ni sesatu ketika melakukan kerja kerja yg tak pernah pemimpin dunia yg lain melakukannya.

Parlimen seperti Anjing & Kucing


Pilihanraya Umum yang diadakan baru baru ini telah didakwa berlaku banyak penyelewengan.

Coli laser Julia Perez di rampas


Penyanyi dangdut, Penyanyi dangdut, Julia Perez atau Jupe, sebelum ini dilaporkan bersungguh-sungguh mahu memakai coli laser bertujuan mengganggu tumpuan pemain Malaysia pada perlawanan akhir kedua Piala Suzuki Kejohanan Persekutuan Bola Sepak Asean (AFF), Rabu lalu.

;;
TAK AKTIF SELAMA 4 HARI