Bodyguard nya cantik & seksi

Friday, January 13, 2012

hari pertama latihan dipantai

Di Negara China kini terdapat satu akedamik pusat latihan pangawal pribadi atau ‘Bodyguard’ yg terdiri dari pelatihnya dikalangan perempuan cantik dan seksi.

Pada 8/1/12 lalu satu sessi latihan dia adakan di Pantai Hainan China. Mereka ini sebahagian besarnya terdiri dari kalangan berpendidikan tinggi. Mereka dilatih dengan latihan fix\zik yg agak keras ala ketenteraan. Termasuk latihan khusus didalam air.

Latihan fizikal selama sebulan itu dipimpin oleh para anggota dari Tianjiao Special Guard/Security Consultant Ltd Co, yg juga merupakan akedemik latihan untuk pengawal perempuan yang pertama di China.

Selain latihan fizikal yg agak keras, setiap peserta dikenakan mengikuti latihan pendidikan selama 10 bulan. Para peserta yg lulus dengan cemerlang akan disambung latihan lanjutan nya di International Security Academy di Israel.

Di China sekarang semakin ramai orang2 kaya terdiri dari perempuan dan mereka lebih senang menggunakan khidmat pangawal dari kalangan perempuan dan pengawal2 ini di kira lebih baik dari pengawal lelaki kerana boleh berperanan sebagai sekretaris atau pengasuh anak. Tak hairan bila keperluan bodyguard perempuan sangat tinggi. Tidak kurang gaji mereka pun lebih tinggi, hingga 100 dollar AS se hari.

Perempuan2 kaya juga menyukai para pengawal dari para perempuan, apalagi dengan kehadiran pengawal ini tidak akan menimbulkanbanyak pertanyaan jika dibandingkan dengan pengawal lelaki..