Hishamudin, Najib nak tunjuk wara'

Wednesday, May 4, 2011

Cantik! Najib, Hishamudin kata dengan kematian Osama semua akan aman. Kononnya nak jaga hubungan dengan dunia luar, malah yg nyata itulah dunianya sendiri.

Islam belakang kira, kalau depa tak kira Islam itu dibalik belakang Malaysia tak jadi macam ni. Pembangunan insaniyah nya punah ranah.

Itupun belum diambilkira ulasan dari juak juak yg lain lagi. Ada juga bunyi sayup sayup kat belakang sana, yang orang kuat kita ini mendakwa Syeikh Yusoff Qardhawi sebagai tokoh penggalak teroris. Sehingga begitu sekali kekuatan PM kita ini.

Konon bagi mereka Osama ini bapak segala teroris. Apabila memusuhi Yahudi, dikra orang itu pengganas, apabila memusuhi Amerika ha orang itu adalah pengganas.

Nak Tanya sikit kat orang amno, siapa yg sebenar nya yg ganas? Kalau Osama dibunuh ditembak secara konvensional menggunakan senjata biasa dan jenazah nya masih kategori lengkap.

Tetapi si-Altantuya tu dibunuh dengan C4 mayat nya hancur berkecai, nak hilangkan bukti konon nya. Nak habaq kat hang yg C4 ni sebuah bom berteknoloji tinggi, hancur tanpa kesan, tak sama dengan handgrenet.

Sekarang siapa paling kejam? Syeikh Yusof Qardhawi ke orang 1Malaysia? Cuba habaq mai..

Andaikata si-pembunuh Altantuya itu dihukum bunuh, selamat ke dunia? Dan betul ke si-pelaku itu sudah dihukum? Semoga begitu.