Isteri mintak 'kota' lebih, suami buat lapuran Polis

Friday, January 28, 2011


Seorang rakyat Jerman yg berketurunan Turki pergi ke balai Polis untuk minta perlindungan dari ‘gangguan’ isterinya...

Lapuran Polis lelaki itu bukanlah kerana kes kekerasan dalam rumah tangga, tetapi kerana beliau sudah tak sanggup lagi untuk melayani tuntutan seks isterinya yg ‘melebihi kota’ sepatut nya, kata jurucakap Polis.

Sang suami yg bercerita kepada pihak Polis, ia sudah empat tahun kebelakangan ini sering terpaksa tidur di sofa di ruang tamu untuk menghindari ‘kenakalan’isterinya, yang ia nikahi 18 tahun lalu dan mempunyai dua orang anak. ”Ia berhasrat untuk menceraikan isterinya dan pindah rumah agar boleh beristirehat.

Pihak Polis tidak pula memberitahu nama nya dan katanya,
Lelaki itu sudah tak tahan dan boleh datang kerja ke pejabat dalam keadaan segar,” tambah polis itu lagi, masaalah rumha tangga ini berlaku di sebuah Bandar baratdaya Jerman, dalam lapuran rabu lalu (26/1/2011). Kawe sunting citer ni kompas.

Lelaki tersebut mengaku saat ini beliau tak boleh beristirahat dengan tenang kerana, walaupun ia sudah tidur di sofa ruang tamu, isterinya selalu menyusul dan menuntut dia melakukan ”tugas suami”. ” oleh kerana sudah taktahan lagi Ia meminta bantuan pihak Polis pula agar boleh tidur dengan nyenyak pada malam hari,” ungkap polis tersebut.